måndag 13 augusti 2012

Jag har fått en vit äggkorg ...


Kommer ni ihåg att jag i ett tidligare inlägg fick låna en vit äggkorg
av min kompis Ingela om inte läs gärna här .
Igår fick jag en present av Ingela
vet ni vad jag fick ...
En alldeles egen ny vit äggkorg med vackra Pärlhönsägg i
Jag blev Jätteglad över den fina presenten
Tack Ingela
Korgen kommer jag nog att använda många gånger på bloggen
eftersom jag har mångar fina funderingar på
Hur man kan ordna till det med den




Pärlhönsägg i korg




vilken fin vännina jag har


Kram Karina

15 kommentarer:

Tina sa...

Det är så fint med snälla vänner!

kram

Min-Hus sa...

...nice!!!

Hugs Anja

Felix sa...

Jättefin korg som kan användas till allt möjligt! En sån skulle man ju ha... ;-)

Sensommarhälsningar
Elisabet

Ekenäsliv sa...

Så fin!! Visst är det underbart med så fina väninnor… De vårdar man ömt.
Ha de bra!
Kram Anna

Sallys hus sa...

hallå där!
Nu är jag hemma igen..;)
Å så fin present!
Vad fin farstun blev och vilka söta vildsvin...;)
Kram Katarina

G:a Affären sa...

Men så go kompis du har, Ingela visste precis ditt önskemål och ännu större lycka att den var fylld med ägg! Fyllde du år eller bara fick du den ändå?

Kramar till Dig och Spöket
Cia

Vardagslycka sa...

Jättefin korg som kan användas till lite av varje och vilken gullig väninna du har!
Ha en fin dag.
Kram, Carina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh, tänk att du fick en korg, kommer så väl ihåg det inlägget när du visade korgarna. Du har en supergullig vän.
Kramar
AnnaMaria

john sa...

How lucky you are to have such a nice thoughtful friend...look forward to seeing the egg basket blog posts !! Gail x

KNORKAN sa...

Vilken fin present ♥

Vardaxlyx sa...

Hej söta vän!!
Hihi nu är det dax att koppla på vardagen =)
Nu är jag tillbaka för lite kommentarer! Ser att det har hänt mycket!
Intressant läsning för lilla mig!
MEGA STOR kärlek till dig!!
<3 <3 <3

camilla sa...

Så koselig:) Og så godt med gode venner:) Tusen takk for sist kommentar Karina:)Den varmet:) Setter stor pris på mine gode bloggvenner som tar seg tid til å besøke bloggen min. Den der nydelige uteplassen og hagen din gleder jeg meg til å se mer av:)
Og blir gøy å se hva planene dine med den koselige kurven er:)
Håper du får en fin kveld Karina:) God klem fra meg:)

Rosa i huset i vitt sa...

Härligt med såna vänner

Kram Rosa

Marie maräng sa...

Vad gulligt av henne!
Tur att det finns goda vänner :)

Kram Marie

Anonym sa...

Sikke heldig du er det er godt med gode venner. Knus Mor.