söndag 23 september 2012

Spöket har fått nytt halsband ...


I fredags fick Spöket ett nytt halsband
Inte för att han fyller år eller något sådant 
utan på grund av att en ny husdjurs affär
 som heter Husdjurs center nyligen har öppnats i Örebro
Så jag och Linus var där för att kolla vad dom hade för hundar
Kul när man lyckas att hitta något som är både SNYGGT och användbart till sin hund
Jag hoppas att dom kommer att satsa lite mera på hundar i farten 
Typ draghundsport och andra aktiva hundar




Fint mönster och mjuk svart läder




Visselpipa halsband
och mitt fina vita koppel
allt hänger på min gamla knoppbräda


Kram Karina


15 kommentarer:

annika sa...

Det var ett snyggt halsband. Förstår att du köpte det.

Kram

G:a Affären sa...

En fin hund behöver ett fint halsband! Du, det var verkligen jättefint, jag tror min hund skulle bli grön av avund...snyggt med det vita kopplet till också.
När jag skulle träna inför vallning med visselpipa kunde jag inte göra det hemma för hundarna. Jag fick göra det i bilen på väg till och från jobbet. Det gällde att få till olika ljud som betyder olika kommandon. Yr i huvudet och koncentrerad på olika ljud, så tog jag mig till jobbet en tid.
Idag har jag bara en hund kvar i livet och vi har lagt vallningen på hyllan, han blir snart tio år, min älskade hund.

Ha det gott min fina bloggvän
Kramar till dig och Spöket!
Cia

Min-Hus sa...

...very nice!!!


Hugs Anja

Runehuset sa...

Hehe, så fint navn hunden har! Og staselig halsbånd til en fin hund. Husker fra mine år i Örebro at utvalget til dyrene ikke var det største, og at jeg måtte lete litt etter naglehalsbånd til min boxertispe. Bra at det har kommet noe mer utvalg!

Tusen takk for hyggelige kommentarer inne hos meg..!!
Ha en fin dag

Unknown sa...

thanks for your visit... have a nice day
simona

Rosa i huset i vitt sa...

Tjusigt halsband
ha en bra vecka
kram Rosa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Snygg-Spöket, så stilig han blev i sitt nya halsband. Det var jättefint.
Kramar
AnnaMaria

Nellie sa...

Tack för tipset!!! Ska till Örebro i helgen och det blir definitivt ett likadant halsband till min jycke! Superfint! Var ligger affären?

Nellie sa...

Ursäkta! Såg inte länken. Passar bra, för gubben ska till Biltema.

Marie maräng sa...

Jättesnyggt halsband!

Ha en fortsatt bra vecka!
Kram Marie

kavallinskan sa...

Tjusigt till fina vovven!

Ha en fin kväll!
kram

john sa...

Lovely and what fun to have such a dog ! Gail x

camilla sa...

Hei Karina!:)For et fint halsbånd!Passet jo rett inn på gangen det!:)
Og ikke minst for en utrolig fin hund!!:)
Ønsker deg en kjempefin kveld:)
Kjempegod klem fra meg:)

Anonym sa...

Nej hvor er han flot Spøket det passer lige til den kønne hund Knus mor.

KNORKAN sa...

Vilket otroligt fint halsband, den butiken måste jag besöka. Spöket är lika fin som alltid ♥ Kram Knorkan