lördag 20 juni 2015

Utsikt mot Kullatorpet

 
Jag kanske inte har den vackraste trädgård
men utsikten är det ingen fel på
Mycket gräsmatta har jag på denna sida än
 eftersom jag har haft en hästhage här i 12 år
Men ett pallkrageland har växt fram här ute
så jag kommer nog att fortsätta att plantera ut lite
växter här på denna sida av trädgården och jag
kommer nog att hålla mig till blommor i den vita färgen
En önskedröm var att ha ett stort vitt växthus
på denna plats , ja drömma det kan man
 
Kram Karina  
 

4 kommentarer:

G:a Affären sa...

Den utsikten är verkligen fin, och det rappade huset likaså. Har du häst eller kanske lånat ut hagen tidigare? Om det varit hage där så lång tid är växer det nog bra där. Vitt är alltid vackert!

Ha de gott!
Kramar /Cia

Lena sa...

Så vackert!

Felix sa...

Fint hus och vacker utsikt!

Midsommarhälsningar
Elisabet

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du bor så fint, rena paradiset.
Ha en skön söndag och kramar/AM