onsdag 15 april 2020

Renovering av huset





Äntligen är det lite bättre väder idag för att ta tag 
I mitt projekt som jag har gått och väntat på att få sätta igång med hela vintern
Mitt lilla hus som står i min trädgård behövde 
Att målas och renoveras och vitt skulle den bli
Än är inte huset klart nytt papp på taket och spröjs ska  
I fönstret ska bli 
Utsidan först sen ska insidan 
Få en liten uppfräschning också 


Känner mig nöjd att jag äntligen 
Här fått komma igång med mitt lilla hus 

Kram 

2 kommentarer:

Hos Villa Fryd/ Charlotte Neve Grün sa...

Det er altid skønt at få lavet noget man drømmer om.
Dejligt vejret er med os.

Klem og skøn aften
Charlotte

Vitspets sa...

Hej Charlotte!
Jag kan godt lite at have noget att lave og farven hvid er helt fantastiskt smuk , er det bara du og jeg på bloggen 😉 , her i Sverige blåser det koldt håber snart på mere sol og varme
Kan du også have en dejlig aften
Klem Karina