måndag 8 oktober 2012

Spöket med Saccovagn ...


Idag tänkte jag att visa er lite bilder på Spöket
när vi är ute på en tur med Saccovagnen
I ryggsäcken som hänger på vagnen
har jag med vatten till Spöket
Spökets sele är en Nordisk dragsele
som är till för pulka och vagn
Den har jag beställt hos Björkis hundprodukter




I skogen




På väg ut ur skogen




Rakt fram ligger Kilsbergen




Väntar på kommando höger eller vänster




På vägen hemåt




Spökets härliga tjocka svans




Hemma igen
Då blir det lite stretching och en liten kort promenad
för att varva ned


Kram Karina

19 kommentarer:

Tina sa...

Det såg ut att vara en härlig tur!

kram

Min-Hus sa...

...great pictures!!!

Hugs Anja

G:a Affären sa...

Vilket härligt inlägg där du visar fina Spöket och vagnen. Jag önskar att många fler hundar fick den omsorgen och den tiden de så väl behöver, olika raser med olika behov.
Här i byn finns det jakthundar som mest står i sina små hundgårdar, året om med ca 10 min rastning per dygn!
Men varför har de hund? Skällande stackars varelser som är helt understimulerande. Jag har både pratat med ägare och anmält för dålig djurskötsel.

Stretching och att varva ner är så bra, det fick vi lära oss vid vallning.

Spöket är en lycklig hund som får ha dig som matte!

Varm kram till dig fina djurvän!

Cia

Runehuset sa...

Så fin hunden din er. Ser veldig snill ut i øynene sine :) Så ut som dere hadde en herlig tur. Jeg gikk mye i skogene rundt universitetet med boxertispa mi, er mange fine turmuligheter rett utenfor sentrum.

Ha en fin dag

KNORKAN sa...

Vad duktig han är! Det där vore något för Gizmo, han älskar också att dra. Kram Knorkan

Rosa i huset i vitt sa...

så fin han ser ut
Ha en bra dag
kram Rosa

Kvarnboden sa...

Hej! Tack, det är bara bra, men jag längtar hem......
Men nu har de börjat "bygga upp" igen. Vilken fin vovve du har! :)
kram Elisabeth

Anonym sa...

Det er rigtig gode billeder af Spøket han ser ud til at nyde det jeg sender ham lige et stort knus.

Anna Berit sa...

Hvor hyggeligt at være med dig og Spøket på tur. :-) Jeg får helt lyst til at være med. ;-)

Tænkte faktisk på dig, da min mand var i Örebro i forrige uge. ;-) Han kommer der en gang imellem, da han er eksportchauffør og kører mest fra Danmark til Sverige.

Ønsker dig en god dag!

Knus fra Anna Berit

Blommiga Rutan sa...

Vilken fin hund du har!

Önskar Spöket och dig en fin vecka
Kram Anncathrine

camilla sa...

Åh..det så herlig ut Karina:)Bor dere så landlig og fint?
Og den skjønne hunden..:)Kjempefin!:)
Ønsker deg en fin kveld:)God klem fra camilla:)

Anonym sa...

Vilka härliga sätt att se ditt vackra land. Ghost gjorde ett fantastiskt arbete på att få dig runt.
Massor av kramar
Rosemary ... xoxo

annika sa...

Kul sätt att vara ute i naturen. Spöket ser ut att gilla det också. Han/hon är ett fint Spöke.

Kram

john sa...

What fun ! I enjoyed the trip through the woods Ghost must be strong, I bet he enjoys the cooler weather and sledge rides, Gail x

Ann Kosik sa...

Hej !

Mysig dragtur !
Vi ska ta höstens premiärtur imorgon, med några av våra vovvar .

Kram Ann med flock

CONCEPT by JESSICA sa...

Vacker vän!! Himla bra vagn..
Fin blogg du har, jag kikar in igen. Kram

Sari sa...

Hejsan!
Kul att du kikat in hos mig!
Vilken härlig tur med din fina hund!
Ha det bra!

Ekenäsliv sa...

Han är såååå fin, ditt spöke! :-)
Kram Anna

MICKAN from QUEENS FIELD¸.•°`♥✿⊱╮ sa...

Hej. Vad roligt att du hittade in till min blogg. Tänk vad lika de är varandra på väldigt många sätt. Våra vackra vita hundar.

Och vilken äventyrlig åktur du måste fått :)

Tack för äventyret.