torsdag 3 januari 2013

Fattigmanssilver i äggkorgen ...


Hej
Alla mina kära läsare
Jag vill tacka så jättemycket för alla dom fina kommentarer jag får
Det är ni som gör att det blir kul att blogga
Just nu har jag har lite julledighet
Skönt att få koppla av med min underbara make
och min snälla son samt alla våra djur
Jag håller på med att städa bort lite av julen
skönt att få det lite luftigare här inne
Men än är granen kvar och min fina vita ägg korg från Ingela
är full med kulor i fattigmanssilver


Kram Karina

16 kommentarer:

Felix sa...

God fortsättning på det nya året! Jag njuter också av långledigt mellan alla helger. Men vi behåller julen till Tjugondag Knut, då julen dansas ut...

Nu blir jag lite nyfiken på vad ni har för andra djur, förutom Spöket?

Kram
Elisabet

Ekenäsliv sa...

God fortsättning!
Så vackert…
Här skall julen städas ut på lördag:-) Imorgon ska vi ha kalas och då får granen dispens;-)
Må väl!
Kram Anna

annika sa...

Visst är det härligt med ledigheten. Jag går verkligen ner i varv. Ska plocka undan lite julpynt i dag.

Kram
annika

Sommerhusliv Hele Aaret sa...

Hvor ser det smukt ud med alle de kugler...

Ønsker dig en dejlig vinterpause med familien, glæder mig til du kommer tilbage igen ;-)

Knus Susi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den korgen har du haft mycket glädje av, så silvrigt och fint.
Trevlig helg och
Kramar
AnnaMaria

Marie maräng sa...

Din korgen är man lite avis på ;) den är så fin och lagomt stor.

Imorgon plockar plockas julen bort hos oss utom granen som får stå några dagar till. Lite nya blommor ska inhandlas och tulpaner förstås :)

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

Lena sa...

Vad fint! Förstår att det är skönt med lite julledigt!
Ha nu en riktigt skön helg!
Kram!

Rosa i huset i vitt sa...

har städat bort all jul nu ..blir lite tomt först

ha en bra helg
kram Rosa

House and Garden by Bia sa...

Gillar din spegel på bilden!!!
Önskar dej en trevlig helg!
Kram kram bia

G:a Affären sa...

Såg Tigers fundering och det var precis det jag också tänkte, vad mer för djur?
Den fina korgen kan stå kvar även över påsk med de fina kulorna, så fint!

Jag har också plockat bort det mesta men inte adventsstakarna, varje år har jag svårt för att ta bort dem då de ger så fint ljus i fönstren.

Skönt med lite ledighet även om det oftast innebär lite städ och plock.

Kramar från mig,
Cia

camilla sa...

Hei Kjære karina!
Åh...for et nydelig bilde...!!Trodde jeg var lei av julepynten nå, men når jeg så dette fikk jeg nesten lyst til å ta det frem igjen:)!
Håper du og dine kjære har hatt en fin juleferie..og nyt resten av helgen:)Mange gode klemmer fra meg:)

Anonym sa...

Kære Tut det ser godt ud nu må vi håbe at år 13 bliver et godt år jeg skal til Odense den 23 januar og have den skjoldbruskirtel undersøgt jeg håber på det bedste Masser af knus fra mor.

liven sa...

Heisann
måtte inn å kikke her hos deg...for en fin blogg du har :)
Følger deg på Instagram og liker så godt det jeg ser der !
Ønsker deg en fortsatt fin søndag :)

john sa...

Happy new year Karina and Ghost !
Gail x

Marie maräng sa...

Tittar in för att önska dig en fortsatt fin vecka!

Kram Marie

camilla sa...

Måtte bare innom og gi deg en lørdagsklem <3 <3 <3