lördag 19 januari 2013

Vita pärlhyacinter och Instagram ...


Tillbaka igen på bloggen
Har varit ganska så trött på den ett tag
pga att det varit så mycket problem med att lägga in bilder igen på bloggen
Men nu har jag installerat Google Chrome och betalar varje månad en liten summa till blogger
Så nu hoppas jag att jag har löst problemet med bloggen
Men eftersom jag tycker det är kul med bilder och inte kunnat använda mig av bloggen
Så finns jag numera även på Instagram under namnet VITSPETS
Så alla ni med Instagram är välkomna ditt med 
Och bloggen kommer att fortsätta som förut igen nu när den funkar som den skall


Kram Karina

3 kommentarer:

Lena sa...

Kul att du är igång igen! Ja, det är ett trassel med det tekniska ibland....
Kram!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja nu hoppas vi det fungerar länge utan att dom ska hitta på nytt. Roligt att du är tillbaka.
Kramar och ha en fin helg
AnnaMaria

G:a Affären sa...

Du ska veta att jag undrat och saknat dig! Nu får vi hoppas att det går bra med bloggen i fortsättningen, instagram har jag ännu inte prövat.
Till veckan ska jag köpa tulpaner och kanske jag hittar pärlhyacinter också. Det är något visst med det!

Ha det gott!
Kramar
Cia